Per potenciar el diàleg i el compromís amb les persones, Agbar disposa de la figura del Customer Counsel
Aquesta figura manté un diàleg fluid i teixeix aliances amb organismes públics i privats que protegeixen els drets dels consumidors.
Atén reclamacions de la ciutadania i fa mediació per aconseguir solucions justes.
Permet disposar d’informació sobre les principals preocupacions de les persones respecte a la prestació del servei d’aigua i advoca perquè les empreses siguin cada dia més properes a les expectatives de la ciutadania.

presentació

Una oficina que vetlla pels interessos de les persones
El Customer Counsel media des de 2011 entre particulars i subministradores:

Analitza d’una manera personalizada
cada reclamació que rep dels clients en desacord amb la resposta rebuda per l’empresa.
Promou la mediació
entre la ciutadania i l’empresa gestora del servei.
Constitueix l’última opció amigable
al si d’Agbar per respondre a la reclamació i trobar-hi una solució.

Actua amb imparcialitat,
transparència en la gestió, confidencialitat de la informació i independència respecte a les àrees de gestió.
Potencia el diàleg
i el compromís amb les persones.
Proposa accions de millora
a les empreses i canvis en els seus procediments encaminats a incrementar la satisfacció dels ciutadans.

funcions

Què fa el Customer Counsel?
Les funcions principals del Customer Counsel són:
1. Resoldre conflictes entre persones i l’empresa gestora del servei d’aigua en última instància.
2. Formular a les empreses recomanacions i propostes de millora del servei al client.
3. Promoure el diàleg amb els grups d’interès, en l’entorn dels clients.
Per a més informació, descarregueu-vos el reglament del Customer Counsel d’Agbar.

Intervenció

Quan intervé el Customer Counsel?
Quan ho sol·licita una persona que té un contracte de subministrament d’aigua potable amb alguna de les empreses d’Agbar en algun dels supòsits següents:

Quan discrepa de la resposta
que els serveis d’atenció al client de l’empresa han donat a la reclamació presentada

Quan no hagi rebut resposta
dels serveis d’atenció al client a la reclamació presentada i hagi transcorregut el termini màxim fixat per fer-ho.
El Customer Counsel no actua en aquells casos en què la reclamació estigui pendent de la decisió d’una Administració pública o d’un organisme que en depengui.

Sol·licitar-ne la intervenció

Com se sol·licita la intervenció de l’oficina del Customer Counsel?
Podeu fer arribar la vostra reclamació per mitjà de:
O bé podeu fer arribar la vostra reclamació per escrit a:
Oficina del Customer Counsel d’Agbar
Passeig de la Zona Franca, 48
08038 Barcelona
customercounsel@customercounsel.com

Formulari escrit a:
Oficina del Customer Counsel de Agbar
Passeig de la Zona Franca, 48
08038 Barcelona
customercounsel@customercounsel.com
Descobreix totes les nostres activitats i publicacions
Descobreix l‘Informe 2024 Customer Counsel:
Pots consultar i descarregar aquest informe i els d’anys anteriors a continuació:
Pots consultar la política de privacitat del Customer Counsel d’Agbar a continuació: